2 Kasım 2014 Pazar

Sevgi Çorapçı Ayak Sağlığı Merkezi

Merhaba!

Size bu postta muhteşem haberler vereceğim. Özellikle Ankara'da olanların çok ilgisini çekeceğini umuyorum.

Dün Sevgi Çorapçı Ayak Sağlığı Merkezini ziyaret ettim. Kısaca size ilk önce kendisini tanıtmak istiyorum. Sevgi Çorapçı 1986 yılında Sydney Institute of Technology, Sidney Australya'dan mezun olmuş. 1986-1995 arası Avustralya’da çalışmış. Türkiyede tek Türk Podiatrist olarak 'Sadece Ayak 'adlı kitabın da yazarı. TV'de ve yazılı basında birçok röportajı var. 2003 yılında da Ankara'da Sevgi Çorapcı Ayak Sağlığı Merkezi'ni açtı. Siz podiatri kelimesine ne kadar aşina olduysanız bizi bu kelime ile bizzat kendisi tanıştırdı.

Önce merkezde kısa bir tur atalım. Sonra size Çekilişlerden ve promosyonlardan bahsedeceğim.


 


 

Merkezde yaralanabileceğiniz hizmetlere gelince ;  Tıbbi ayak bakımı, tıbbi manikür, Ayak Reflexoloji, Lenf Drenaj, Vücut bakımı, Cilt bakımı, Rahatlatıcı masaj, El parafin banyosu, Ayak parafin banyosu, El bakımı, Hint masajı, Serum ile baş masajı, sir ağda, Kaş dizayn, Kirpik boyama




Nasır, batık tırnak, diabetik ayak.... Gördüğünüz gibi burası tamemen bu işte aradığınız profosyenel bir merkez. 




Veee sıra promosyonları anlatmaya geldi!!!
1. Ekim ayında olan promosyon bu ayda devam ediyor! 100tllik ürün alışverişlerinde hediye kuponu seçme imkanınız var. Kuponunuzu seçili hizmetlerde kullanabilirsiniz.

2. Sevgi Çorapçı 28. yılını kutlama anısına;  Kasım ayı boyunca gelen müşteriler arasında çok güzel bir çekiliş olacak. Hediyelere gelince ; 1. Birkenstock terlik. 2.Theraphy Anatomik ayakkabı 3. 5adet eco- silver gümüş iplikli çorap




Merkezde kullanılan ürünleri de aşağıdaki resimlerde görebilirsiniz. Dilerseniz satın da alabilirsiniz.









 Bu buluşmamızda Sevgi Çorapçı'nın sevgili kızı deli dolu Seda ile çok eğlendik. Canım arkadaşım o benim ah bi tanısanız! Kendilerini tanıdığım için çok mutluyum.:)













Ayaklarınız ile ilgili bir sorun olduğunda gideceğiniz muhteşem bir yer ve burası cildiniz için güvenebileceğiniz profosyonel bir merkez. Ben cilt bakım randevumu aldım bile sizi de bekleriz:)

Adres:Sancak mah.  Kondrad Adenauer cad. Yıldız. Çankaya.
Tel: 0312 441 51 54
Mail: info@ayakbakim.com
instagram: wwwayakbakımcom

Ayrıca ayrıntılı bilgi ve randevu için: www.ayakbakim.com sitesine bakabilirsiniz.





4 yorum:

  1. merhaba
    keşfettim geldim bana da beklerim.

    www.burcuaydn04.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Hosgeldiniz:) instagrama da bekleriz :)

    YanıtlaSil
  3. güzel bir paylaşım olmuş :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. taglendin tatlımmm :* http://misstuti.blogspot.com.tr/2014/11/tag-me-time-kendime-ayrdgm-zaman_24.html

    YanıtlaSil