15 Ekim 2014 Çarşamba

Maybelline gel eyeliner

Herkese merhaba!

Uzun zamandır bloglarda ve instagramda gördüğüm jel eyelinerı ben de gratisin bayram indirimiyle aldım ve yeterince deneyimledikten sonra sizinle paylaşmak istedim.

Ben uzun zaman boyunca sadece Flormarın diplinerını kullandım. Kendisinden memnundum ama artık değişiklik istedim. Bu sırada da çok eyeliner edindim:):) (Chanel ve  Essence 'in eyeliner penlerini de aldım, onların da incelemelerini paylaşacağım) Ve geçen gratis indirimde 14 tlye düştüğünü duyunca bir de maybelline'e şans verdim.

Kutusundan resimde gördüğünüz gibi kendi fırçası çıkıyor. Fırçayı enine veya boyuna kullanarak nasıl kalınlıkta kullanmak isterseniz öyle sürüyorsunuz. Siz nasıl eyelinerınızı çekemeye alıştınız bilmiyorum ama fırçayla sürmek o kadar da zor değilmis ama alismak zaman istiyor:)

İlk sürdüğümde fazla siyahlık olmadı ve bir iki kez daha üstünden geçtim. Siyahlığı ise mat sevenler için çok ideal likit bir görünümü yok. Size önermek istediğim asıl noktaya gelirsek; ben kendi fırçasından ziyade real techniques'in eyeliner fırçasıyla çok çok daha rahat ettim. Neredeyse süremediğimi sanıp vazgeçecekken rt fırça sayesinde çok sevdim bu ürünü:)

Makyaj çantasında taşımak için çok kullanışlı değil ve ben hala alışık olmadığım için acele işim olduğunda fırça yerine eyeliner penlere gidiyor elim.

Ama uygun bir fiyata aldığım için ben bu ürünü edindiğime mutluyum ve artık alışıp çok sık kullanacağım bir ürün olacak:)

Herkese öpücükler!!






5 yorum:

  1. Merhaba! Blogun çook güzelmiş, yeni Tag yazımda seni de ekledim canim, umarım sende yazarsın! ^^ :*

    http://begumbas.blogspot.com.tr/2014/11/me-time-tag.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gec de olsa tesekkur etmek istedim sizi takibe aldim artik sık sık gorusuruz:)

      Sil
  2. Ben de aldııım^^ İnşallah memnun kalırım bende senin gibi güzelliiik! Buarada ben meyvesalatasii Ezgi;) Takipçiniz olduuum:-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ezgiiiciim hosgeldiin cok mutlu oldum 💓💓💓

      Sil