22 Eylül 2014 Pazartesi

Organik Kozmetik!

Herkese merhaba!

Bugun size yeni tanıştığım bir markayı tanıtacağım; adı Innocence. Dışarıdan süslü püslü vitrinini ve 'organik kozmetik' yazısını görünce dayanamadım ve bir baktım. İçeride renk renk, şekil şekil sabunlar ve cilt için ürünler mevcut. Tam artık kozmetik alışverişine bir ara vereyim bir şeyler almadan çıkayım demiştim ki içeriye eski müşterinin gelip anlata anlata bitiremediği sabunları alırken buldum kendimi:)
Söylediğine göre çok kalıcı bir kokusu varmış. Ben de şimdiden aldıklarımı odama koydum, gerçekten mis gibi! Keşke kokusunu burdan size yollayabilsem:)


                                                           

Ve gelelim benim alışverişime!!  Aşağıdaki ilk resimde göreceğiniz ürün siyah noktalar için yüz yıkama sabunu
İkinci resimde gördüğünüz sabun da gerçekten limonu andırmıyor mu:) Sivilceler için tester olarak verdi bana.
En son resimdekiler ise aldığım sabunlar:) ilk banyoda denenecek ama şimdilik bir parçası dolabımın içinde duracak:) 
Bu arada fiyatları bence uygun benim tüm aldıklarım 30 tl tuttu.




Ben Innocence' i ilk görüşte sevdim. Hem ordaki bayan çok tatlı ve ilgiliydi. Mağaza Türkiye'de sadece Ankara Arcadium'da var. Eğer sizde birgün karşılaşırsanız küçük melekli ve çiçekli sabunlarını deneyin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder