28 Eylül 2014 Pazar

Günlük cilt bakım

Herkese merhaba!

Bu pazar size günlük cilt bakım rutinimden bahsedeceğim. Bildiğiniz gibi gün içinde yapılan makyajı temizlemeden uyursak olmaz:)


Yüz temizliği yaparken en çok faydasını gördüğüm şey fırça kullanmak!! Ben fırçamı birkaç ay önce Sephora'dan 10tl'ye almıştım. Hala kullanışlı ve yeni gibi. Resimlerde gördüğünüz süngeri de Yunanistan'dan gözenekler için almıştım, her yerde bulabilmek kolay. Cildimi temizledikten sonra süngerimi ıslatıp masaj yaparak cildime uyguluyorum.  


Makyajimi temizlerken cildimi Avene 'in yüz temizleme jeliyle yıkadıktan sonra nemlendirici kremini kullanıyorum. Ardından bu sıralar Innocence'den yeni aldığım Kırmızı Kil Sabununu denemekteyim. Onun ayrıntılı incelemesini yeterince kullanınca sizinle paylasacağım.


Ayda bir-iki kere Avene'in maskesini yeni çıkan sivilcelerin üzerine uyguluyorum. O ortada ki şişeyi de kuru havalarda gün içinde yüzümü nemlendirmek için çantama atıyorum:)  

Göz makyajına gelirsek; gözlerimi temizlerken göz için özel ürünler kullanıyorum. Ben Neutrogena'dan memnunum ama bunu bitirince yeni bir ürün deneyeceğim çünkü kullandıktan sonra yağlı bir his bırakması aslında hoşuma gitmiyor.

Ayrıca size küçük bir tavsiye; yüzünüz için kendinize özel küçük, yumuşak yüz havlusu kullanın.




Ne demişler, makyajını silmeden yatan kadın ya bunu unutacak kadar mutludur, ya da hiç umursamayacak kadar mutsuz. Bizim her günümüz musmutlu olsun ve cildimizi unutmayalım:)  Herkese iyi hafta sonları!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder