2 Ekim 2014 Perşembe

Seyahat için yanıma aldıklarım

Siz bu postu okurken ben birazcik uzakta olacagim. Simdi ucaga yetisme telaşındayım ama gitmeden size kısaca yanıma aldığım makyaj urunlerimi anlatmak istiyorum :)

Fondoten -- rimmel wake me up
Pudra -- Mac
1 far paleti -- bu aralar en sevdiğim comfort zone
Mascara --Mac
Eyeliner -- essence ve loreal black buster
Allık -- artdeco 48
2 ruj -- biri kirmizi biri naturel pembe maybelline
Kas kalemi-- yeni deneyecegim rimmel 02 ve 6 yildir vazgecemedigim golden rose
Essence cream concealer
Real techniques fircalar -- expert, allik ve starter testin icinden sectigim delixe crease

Yanıma alabileceğim kadar az eşya aldim ve  bir kolye ekledim :) tatillerde çok fazla takı götürmeyi sevmiyorum çünkü kaybetmekten korkuyorum:)

Ürünler daha ayrıntılı incelemesini daha sonra burdan veya instagramdan paylaşacağım.

Herkese sevdikleriyle geçireceği mutlu bayramlar!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder